Betalen
Het is mogelijk om te betalen met:
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
- In onze winkel kun je contant en/of betalen en met pin.
Stuur een e-mail met het ordernummer dat je vind in jouw account.
Via de mail ontvang je van ons de factuur.
Wanneer een i-Deal betaling niet volledig is afgerond, ontvang je een automatisch gegenereerde mail dat we de bestelling hebben ontvangen maar nog niet in behandeling hebben genomen.
Via de link in deze mail kom je terecht in de winkelwagen en kan je de bestelling alsnog plaatsen. Na een afgeronde i-Deal betaling verwerken we jouw bestelling.
Wanneer je geen mail hebt ontvangen of de betaling kan niet correct worden afgerond, neem dan even contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Wanneer wij jouw betaling hebben ontvangen, zullen wij jouw bestelling zo snel mogelijk verwerken.
De niet afgeronde order zal niet worden verstuurd en beschouwen we als geannuleerd, tenzij deze via de bovengenoemde link alsnog wordt voldaan.
Wil je de bestelling niet meer ontvangen of heb je inmiddels al een nieuwe bestelling geplaatst? Je hoeft dan geen actie te ondernemen. Deze niet-betaalde bestelling beschouwen we dan als geannuleerd.